dinsdag 27 april 2021

Routing






 https://www.youtube.com/watch?v=-LMGeKfitdc&t=149s 

https://www.youtube.com/watch?v=a741hbRYtog 


Filmpje: Zo verleid je de klant 

1)  Leg uit i-tracking?  /2 

 

 

 

2) Welke informatie kunnen de winkels halen uit een heatmap? Leg bondig uit     /1 

 

 

3) Waar vallen producten het meeste op?    /1 

 

4) Hoeveel procent minder impact hebben producten op ons die beneden staan?  /0,5 

 

5) Een goede plaats op het schap alleen voldoet niet. Wat is nog belangrijk?  /3 

 

 

 

6) Hoeveel seconden hebben we nodig om een product te kiezen?   /0,5 

 

7) Sommige winkels opteren om terug back to the roots te gaan. Wat bedoelt men hier mee? Welke supermarkt is hier een duidelijk voorbeeld van?   /2 

 

 

 

Filmpje 2:  

1) Wat is de belangrijkse truc die supermarkten hanteren?   /1 

 

 

2) Waar zet men de levensnoodzakelijke producten? Wat is hier het doel van? … / 2 

 

 

3) Welke producten zet men op ooghoogte?   /1 

 

4) Waar zet men meestal producten voor kinderen? Welke kracht bezitten kinderen t.ov. hun ouders?    /2 

 

 

5) Wat heeft de studie uit de reportage bewezen? Leg uit?     /2 

 

 

6) Hoe noemt de verwantschap als met kattenboeken langs kattenvoer legt?   /1 

 

7) Waarom is de mentale kracht aan de kassa het laagst?    /1 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Examen retail verkoopgesprek volgens AIDA-model

Voor jullie examen gaan jullie per twee een verkoopgesprek uitwerken en dit presenteren tijdens jullie mondeling examenmoment. Schrijf dit z...