https://www.youtube.com/watch?v=-LMGeKfitdc&t=149s
https://www.youtube.com/watch?v=a741hbRYtog
Filmpje: Zo verleid je de klant
1) Leg uit i-tracking? /2
2) Welke informatie kunnen de winkels halen uit een heatmap? Leg bondig uit /1
3) Waar vallen producten het meeste op? /1
4) Hoeveel procent minder impact hebben producten op ons die beneden staan? /0,5
5) Een goede plaats op het schap alleen voldoet niet. Wat is nog belangrijk? /3
-
-
-
6) Hoeveel seconden hebben we nodig om een product te kiezen? /0,5
7) Sommige winkels opteren om terug back to the roots te gaan. Wat bedoelt men hier mee? Welke supermarkt is hier een duidelijk voorbeeld van? /2
Filmpje 2:
1) Wat is de belangrijkse truc die supermarkten hanteren? /1
2) Waar zet men de levensnoodzakelijke producten? Wat is hier het doel van? … / 2
3) Welke producten zet men op ooghoogte? /1
4) Waar zet men meestal producten voor kinderen? Welke kracht bezitten kinderen t.ov. hun ouders? /2
5) Wat heeft de studie uit de reportage bewezen? Leg uit? /2
6) Hoe noemt de verwantschap als met kattenboeken langs kattenvoer legt? /1
7) Waarom is de mentale kracht aan de kassa het laagst? /1
Geen opmerkingen:
Een reactie posten