Situatie 1:
Je bent onthaalbediende bij Me&Company. Je bent rustig aan het werken. Jos Janssen van de firma Epsilon staat aan je balie. Hij heeft een factuur ontvangen maar de beloofde korting is niet verwerkt in de factuur.
Hoe los je dit op? Naar wie ga je de klant doorverwijzen.
Schrijf dit gesprek volledig uit en uploaden focus 1.
Opslaan als: NaamVoornaam_Onthaalgesprek1_20191106
Situatie 2:
Je bent onthaalbediende bij Me&Company. Je bent aan het telefoneren met een klant. Ondertussen komt er een vertegenwoordiger binnen. (Yusuf Hassan van de firma Sleurs NV) Hij komt de nieuwe collectie petten voorstellen. Hoe pak je deze situatie aan en naar wie verwijs je Yusuf door.
Schrijf dit gesprek volledig uit en uploaden focus 1
Opslaan als: NaamVoornaam_Onthaalgesprek2_20191106
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Examen retail verkoopgesprek volgens AIDA-model
Voor jullie examen gaan jullie per twee een verkoopgesprek uitwerken en dit presenteren tijdens jullie mondeling examenmoment. Schrijf dit z...
-
Open een leeg word-document, naam, klas en datum in de koptekst. Vraag 1) Maak met het programma http://www.wordle.net/ een woord...
-
Vraag 1: Hierboven zie je een cartoon. Inge Franken van M&C staat tussen stapels papieren. Ze wil orde scheppen. Help haar en rangs...
-
Op een leeg word-document vul je via koptekst je naam, klas en datum in. Daarna noteer je de titel van deze blogopdracht. Ver...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten