M&C heeft vandaag aan het bouwbedrijf Terlaan
relatiegeschenken geleverd. De bedrukking van de balpennen komt niet overeen
met hetgeen gevraagd werd. Mevrouw Marilou Beerens, de aankoopverantwoordelijke
van het bouwbedrijf belt naar M&C (Danny Op De Beeck neemt op) om dit probleem te melden.
De onthaalbediende neemt de telefoon op en probeert mevrouw
Beerens door te verbinden naar de verantwoordelijke binnen M&C. De lijn is
voorlopig bezet. De onthaalbediende vraagt of ze even wilt wachten of liever
teruggebeld wilt worden.
Mevrouw
Beerens heeft weinig tijd en vraagt dat de verantwoordelijk vandaag nog
terugbelt.Geef een fictief telefoonnummer.
Schrijf dit telefoongesprek uit. De onthaalbediende noteert ook alles op een telefoonmemo.
Situatie 2:
Petra Vanbrabant van het River Hotel in Gent telefoneert naar M&C. Ze wilt graag Mevrouw Plessers spreken maar die is helaas afwezig. Danny Op De Beeck neemt op.
De reden waarom Petra belt is omdat Mevrouw Plessers een werkoverleg heeft gepland in de vergaderruimte van het hotel. Ze had hierover nog enkele vragen:
Ze heeft voor haar de Arteveldezaal gereserveerd. Hier is er plaats voor 36 personen. Er is audio-apparatuur aanwezig en een beamer maar geen flipchart. Mevrouw Plessers had ook gevraagd om voor koffie en cake te zorgen. Petra zou graag willen weten rond hoe laat Mevrouw Plessers graag had dat de koffie werd gereserveerd. Petra vraagt ook nog of Mevrouw Plessers morgen wilt terugbellen naar haar college Olga De Vries. (Telefoon: 09 266 10 10 )
Schrijf dit telefoongesprek uit. De onthaalbediende noteert ook alles op een telefoonmemo.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten